Orang Kita siri 1



Petang itu aku pergi ke Cawangan Celcom kerana masalah Celcom Broadband aku. Aku dikenakan caj 10sen/10kb yang menyebabkan bulan itu bill celcom aku sampai RM250. Masa aku call operator servis diorang kata ada masalah teknikal dan meminta aku ke Cawangan Celcom berdekatan... Mangkuk punya celcom. Buang duit aku jer...

Dekat kaunter tu adalah sorang mamat celcom ni... sebaik aku duduk depan dia. Dia pun ambil alat soal selidik (macam frame gambar digital) tentang tahap kepuasan pelanggan yang sepatutnya aku sendiri yang isi. Muka mamat tu selamba jer tolong isikan untuk aku. Dah lah belum buat apa-apa pun lagi tentang masalah aku ni. Sebab malas nak cari pasal aku buat tak tahu jelah. Nasib baik lah dia dapat selesaikan masalah aku. Pointnya apa jadah ko sendiri yang isi borang soal selidik tentang tahap kepuasan aku terhadap layanan ko...?

No comments: